#WellDrinker01 Urban Spring CEO-Ada Yip

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

我哋嘅產品之所以叫Well井,除咗有水源嘅意思,仲希望每一位用家透過我哋以更多角度去關心世界、享受生活,做一個真正嘅Well-Being。

嚟緊每月我哋將會訪問來自各界擁有唔同 ‘Slash identity’ 嘅 Well# Drinker , 了解佢哋如何以唔同身份Live Well, Drink Well#!

———————-
今次打頭陣嘅係我哋 城泉CEO – 葉蓁蓁Ada Yip ??‍♀️
CEO of Urban Spring
/ Career Transition Mentor
/ Chinese Tea Taster

原本喺投資銀行工作十年多嘅Ada,6年前毅然離開老本行,決心創業 。佢知道改變比原地停留需更多毅力,但佢相信付出呢份勇氣可豐富人生。作為過來人,佢不時出席講座同接受訪問,分享職業轉向嘅經驗同意見。

雖然不斷求變,但有個習慣始終不變:Ada每日都會停落嚟品嚐一杯好茶。Urban Spring公司Pantry放滿咗各地好茶同茶具。

小編趁Ada喺Pantry輕鬆嘆茶時,問咗佢一啲茗茶嘅心得:

編:點解咁鐘意飲茶?
Ada:茶同咖啡、紅酒一樣,用時間栽種、烘培、醞釀,飲落又好似細味人生咁,甘甜帶微澀。

編:你飲過最好飲嘅茶係?
Ada:我最鍾意飲舊嘅岩茶。最好品茗嘅方法係同幾個好朋友,靜心地用無雜質嘅水,輕描淡寫咁沖茶,講吓茶嘅味道,講吓日常趣事,說說笑,啲茶就會好飲。

編:如何泡製一杯好茶?
Ada: 好多人會以為重點在於茶葉,我反而覺得基本嘢最重要,就係心境同埋水質:心無罣礙、水無雜質,自然沖到好茶。? 沖茶係心靈沉澱嘅過程,用嘅水當然要純淨。所以我對水嘅要求真係好高!人體70%都係水,飲落肚點可以無所謂,正如我地對 Well# 所提供嘅水要求都一樣,一定要供應安全、質素高嘅飲用水畀公眾。

Scroll to Top
× CHAT NOW